((طراحی ارزش پیشنهادی))
فروش بیشتر یک کالا همیشه نیازمند ارزشهاست.به عبارت دیگر اینکه در بین کسب و کار های مختلف مشابه یک رقابت همیشگی وجود دارد که همیشه ملموس بوده. این ارزش پیشنهادی در قدم اول که مهمتر از همه ی موارد است کیفیت محصول است. کیفیت خوب یک محصول خود یک ارزش پیشنهادی است که مردم را به سمت خود جذب میکند.قدم بعدی میتواند برتری دادن محصول خود نسبت به محصولات دیگر باشد که این اتفاق با شرایط مختلفی امکان پذیر است برای مثال : تعیبیه کردن امکانات جدید و تازه برای محصول خو به طوری که این امکانات بر روی محصولات مشابه دیگر وجود نداشته باشد-پشتیبانی وخدمات پس از فروش به نحوه ی مطلوب تا مشتری محصول ما را نسبت به محصولات دیگر برای ارایه ی خدمات برتر بداند - طرز بسته بندی محصول و استفاده از ایده های نو که شرط مهمی برای فروش است و شرکت ها زیادیا ز این راه استفاده میکنند تا مشتری حتی بدلیل بسته بندی بهتر محصول آن محصول را انتخاب کند . موارد بعدی طراحی ارزش پیشنهادی بوجود آوردن و تعبیه ی یک هدیه در کنار محصول اصلی است که این هدیه میتواند کارت های هدیه ی نقدی پول - یک محصول ضروری و مورد استفاده ی دیگر برای خانواده - و. باشد.
اما شرط دیگری ارزش پیشنهادی قیمت محصول نیز میتواند باشد.همه ی ما میدانیم مشتری در مقایسه ی محصولات همیشه دست به محصولی میزند که هم کیفیت بالا داشته باشد -هم امکانات خوب ودر کنار آن پشتیبانی خوب . اما مشتری در کنار ویژگی های ذکر شده بدنبال کالایی میرود که همهی این ویژگی ها را دارا باشد اما با قیمت مناسبی عرضه شود.پس قطعا تولید کننده ی محصول نیز باید بدنبال راه هایی برای تولید یک محصول با نهایت خدمات و کیفیت و امکانات ممکن باشد اما همیشه سعی کند تا قیمت تولیدی کمتر برآورد شود تا مشتری نیز بتواند کالا را تهیه نماید. این یکی از اصل های مهم خرید و فروش است.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دستگاه حضور و غیاب عربی مدیا ویستا طرح Scott وبسایت شکیبایی پاپ موزیک - دانلود آهنگ جدید زندگي شگفت انگيز لوکس فروش