((تعیین کانال توزیع))
ساخت و اجرایی کردن یک ایده و بوجود آوردن یک کسب و کار بدون تفکر به فروش وراه های آن بدون شک کاری بیهوده وزمان بر است . یعنی زمان صرف میکنیم آن هم بیهوده.
همیشه روبه روی شرکت ها وایده ها کانال های توزیع متفاوتی وجود داشته اند که بدون شک هرکدام دارای نقاط مثبت و در روبه روی آن نقاط منفی بوده اند. یک کسب و کار زمانی میتواند موفق شود که از ان استقبال شده و به فروش رود و اگر غیر از این باشد و کسی برای خرید این محصول بهایی نپردازد قطعا کسب و کار شکست میخورد که این دلیل مهمی برای ورشکست شدن برخی شرکت ها و همینطور کسب وکارها است و پشت این موضوع راهی است که شرکت را به مشتری متصل میکند که همان کانال نوزیع است . 
یکی از کانال های پراستفاده ی امروزی فروش مستقیم از طریق اینترنت و فضای مجازی است که قطعا هر کسب وکار باید حتما به این کانال ملحق شود چرا که یکی از بهترین راه های توزیع کالا در بین مردم امروز جامعه اینترنت وفضای مجازی است.اما نمایندگی ها دیگر کانال های توزیع هستند که در واقع میتوان به کانال توزیع امن معرفی کرد.اما قطعا با آوردن نام نمایندگی باید ایده بسیار قوی و مشتری خیز باشد چرا که بوجود آوردن نمایندگی های فروش(عاملین فروش مجاز) هزینه های زیادی خواهد داشت و بر روی ایده های نوپا به راحتی اجرایی نخواهد بود.اما نکته ی مهم دیگر راه تحویل کالا به مشتری است که میتوان آسان از این موضوع گذشت زیرا کسب و کار های موفق امروزه بیشترشان راه امن همکاری با شرکت پست را انتخاب کرده اند که نیازی به فکر برای راهی بهتر نیست زیرا شرکت پست در حال حاضر بهترین انتخاب برای ارسال کالا به عنوان محصول مورد نظر است.



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پزشک ※ G)IDLE-FANS ※ عسل طبیعی gmaldarman مجله فناوری 7 نصرینو WINBET هر چی بخوای هست amozesh photoshop